Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Regulamin

 


Niniejszy regulamin określa ogólne warunki sprzedaży prowadzonej przez

Gospodarstwo Rolne

Anna Bachniuk

NIP 771-226-73-06

REGON 101313608

z siedzibą w Lipie 3A (powiat bieszczadzki)

38-710 Czarna Górna

za pośrednictwem sklepu internetowego www.bieszczadzkaheca.pl

 

I. Postanowienia ogólne

  • Wszystkie podane w sklepie ceny zawierają podatek VAT

    1. Wszystkie ceny podane w sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
    2. Zamówienia można składać poprzez formularz dostępny w sklepie internetowym .
    3. Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez klienta. Również inne elementy oferty, jak zawartość zestawu, koszt dostawy oraz wszelkie pozostałe warunki są wiążące dla stron zgodnie z ich treścią z momentu złożenia zamówienia przez klienta.
    4. W przypadku złożenia zamówienia przez klienta drogą internetową, momentem zawarcia umowy kupna - sprzedaży jest moment osobistego potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji przez obsługę sklepu.

      II. Realizacja zamówienia

    1. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie wymaganych danych, umożliwiających otrzymanie przez klienta zamówionego towaru oraz numeru telefonu pozwalającego na weryfikację rzetelności złożonego zamówienia. Po przyjęciu zamówienia sprzedawca potwierdzi je pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.
    2. Dokonanie zmian w zamówieniu może być utrudnione, gdyż w momencie kiedy zostaje ono skierowane do realizacji  towar może znajdować się już w drodze do zamawiającego. Niemniej, obsługa sklepu dołoży wszelkich starań, aby w każdym momencie, nawet po zawarciu umowy kupna - sprzedaży, umożliwić zamawiającemu zmianę danych do dostawy, a także (do momentu wysłania przesyłki) zmianę treści zamówienia.
    3. W uzasadnionych przypadkach sklep zastrzega sobie możliwość odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty - każdorazowo podając przyczynę takiego działania.
    4. Warunki realizacji zamówień nietypowych są każdorazowo ustalane z klientem indywidualnie.
    5. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem Poczty Polskiej, Kuriera InPost lub Paczkomatów. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy.
    6. Warunki sprzedaży detalicznej i wysyłki towaru za granicę są każdorazowo uzgadniane indywidualnie z klientem.
    7. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:

      Przelewem na rachunek bankowy.

      Dane do wpłaty:
      Anna Bachniuk
      Lipie 3A
      38-710 Czarna Górna

      BNP PARIBAS
      nr rachunku 15160014621806607570000001
    8. Szybkimi przelewami poprzez Przelewy24
    9. Towar wysyłany jest po wpłynięciu kwoty na rachunek.
    10. Termin realizacji zamówienia to 2 do 6 dni. Dwa dni w przypadku towaru, który jest na stanie, 4-6 dni gdy produkujemy ser na zamówienie.

      III. Gwarancja zwrotu towaru oraz bezpieczna przesyłka



    1. W okresie 14 dni od dostarczenia zamówionego towaru, klient ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn.  Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy przedmiot będzie nieuszkodzony oraz nie będzie nosił jakichkolwiek śladów używania. Nie dotyczy produktów o krótkim terminie przydatności czyli serów, mleka i innego nabiału. Prosimy i rozważne zakupy.
    2. Towar zwracany w powyższym trybie należy przesłać na adres sklepu na koszt kupującego. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć swoje dane personalne, oraz wyraźne wskazanie, jaką drogą kupujący chce odebrać zapłaconą za towar należność: przez przelew na konto bankowe, tu prosimy podać numer konta.
    3. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien, po uprzednim kontakcie ze sprzedawcą odesłać go na adres: Lipie 3A, 38-710 Lipie. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji.  Wszystkie reklamacje sklep rozpatruje w terminie do 14dni od otrzymania zgłoszenia. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania stanu magazynowego), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.

      IV. Ochrona danych osobowych

    1. Składając zamówienie, klient świadomie zgadza się na przetwarzanie i wykorzystywanie jego danych osobowych w celu realizacji zamówienia. Dane te nie są przetwarzane ani wykorzystywane w żadnym innym celu.
    2. Dane osobowe nie są przechowywane, ulegają natychmiastowemu wykasowaniu po realizacji zamówienia.
    3. Dane osobowe umieszczone w bazie danych sklepu są przetwarzane wyłącznie dla jego potrzeb, nie są i nie będą też udostępniane innym podmiotom. Dane te są gromadzone z należytą starannością i odpowiednio chronione przed dostępem do nich przez osoby do tego nieupoważnione, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997r. nr 133 poz. 883). Klient ma prawo wglądu do swoich danych, do ich korekty oraz żądania zaprzestania ich wykorzystywania.

      V. Postanowienia końcowe

    1. Adres prowadzenia działalności nie jest jednocześnie adresem korespondencyjnym sprzedawcy a ten brzmi następująco: Lipie 3A, 38-710 Lipie.
    2. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia. Utrwalenie, zabezpieczenie i udostępnienie istotnych postanowień zawieranej umowy następuje przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką potwierdzenia zamówienia.
    3. O wszelkich zmianach w niniejszym regulaminie obowiązujących czasowo (np. przerwa urlopowa) klienci informowani są w najbardziej widocznym miejscu na stronie głównej - w powitaniu.
    4. Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim i w języku polskim.
    5. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl