Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji

Reklamację można składać tylko w przypadku, gdy towar dojedzie nieświeży.

Nie ma opcji zwrotu towaru, ponieważ jest on wytwarzany na zamówienie.

 

W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1.Napisz do nas maila najlepiej w odpowiedzi na maila potwierdzającego dokonanie zakupu.

Opisz produkt nie spełniający wymagań.

Produkt nieświeży wyrzuć a my wyślemy kolejny na adres podany w zamówieniu


Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, towar robiony na zamówienie nie podlega zwrotom. Prosimy o przemyślane zakupy

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Wygląd i treści > Strony informacyjne > Zwroty i reklamacje

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium